کد خبر: 136013511
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1396
خانه » بانوان » پرداد » کدام کشورها زیباترین زنان دنیا را دارند! +تصاویر تاریخ درج :  1396/07/23 تعداد نمایش : 4 به گزارش پرداد به نقل از سیمرغ - زیبایی زنان یکی از قابل توجه ترین و بحث برانگیزترین موضوعات در محافل
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از پرداد:

به گزارش پرداد به نقل از سیمرغ - زیبایی زنان یکی از قابل توجه ترین و بحث برانگیزترین موضوعات در محافل خبری حیط مد و زیبایی ست . اخیرا فهرستی از کشورهایی با زیباترین زنان ارائه شده است که در ادامه میخوانید.

5 -ونزوئلا : زنان این کشور با بدنهایی کشیده و لاغر همیشه جزو برندگان اصلی مسابقات زیبایی در دنیا هستند و در اکثر این مسابقات رتبه های بالا را به خود اختصاص می دهند.

4-روسیه : زنان روس که ترکیبی از ویژگی های ظاهری مردم شرق و غرب دنیا هستند عموما دارای گونه‌هایی برجسته، موهایی بلوند و بدنهایی بلند و کشیده هستند.

کدام کشورها زیباترین زنان دنیا را دارند! +تصاویر

3-اکراین : با اینکه مردم اکراین و روسیه اشتراکات زیادی داشته و شباهت های زیادی به یکدیگر دارند، اما به نظر می رسد که زنان این کشور در مجموع زیباتر از همسایه شرقی خود هستند.

کدام کشورها زیباترین زنان دنیا را دارند! +تصاویر

2-برزیل : زنان برزیلی به علاقه شدید به ارتباطات اجتماعی و انجام رسم و رسومات خود شهره هستند و معمولا هسته اصلی فستیوال های معروف در این کشور را تشکیل می دهند. به عقیده بسیاری از افراد زیباترین زنان دنیا در کشور برزیل هستند.

کدام کشورها زیباترین زنان دنیا را دارند! +تصاویر

1-ترکیه : در این لیست، ترکیه در رده اول قرار می گیرد. آنها بسیار خوش عکس هستند و با چنان وقاری راه می روند که به نظر می رسد از خانواده های مربوط به پادشاهان و ملکه های پیشین عثمانی هستند. اگر به زیبایی این افراد شک دارید پیشنهاد می کنیم که کمی فیلم و سریال ترکی تماشا کنید.

کدام کشورها زیباترین زنان دنیا را دارند! +تصاویر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین